Teatr Korez Teatr Korez
  • KASA BILETOWA
    ☎️ 32 785 70 15

    CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU (OPRÓCZ ŚWIĄT) W GODZ. 14:00–18:00 ORAZ GODZINĘ PRZED KAŻDYM SPEKTAKLEM

     W okresie 24 czerwca–31 sierpnia kasa będzie nieczynna. 

     

Bilety

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

  • Jak opłacić zamówienie?

    Płatności odbywają się za pośrednictwem PayU, lista dostępnych metod znajduje się tutaj.

    Z uwagi na konieczność opłacenia zamówienia w ciągu godziny od rozpoczęcia transakcji, na naszej stronie wyłączone są poniższe rodzaje płatności:
    • Raty PayU
    • Przelew tradycyjny
  • W jaki sposób uzyskać fakturę za zamówione bilety?

    W celu otrzymania faktury, prosimy o kontakt z Teatrem Korez pod adresem: biuro@korez.art.pl

  • Czy mogę zwrócić zakupione bilety?

    Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy oraz w przypadku, kiedy impreza znacznie odbiega od jej pierwotnej formy.

    Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Treść ustawy dostępna jest tutaj.

    W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@interticket.pl - skierujemy Państwa zapytanie do Organizatora wydarzenia, do którego należy decyzja w sprawie wycofania biletów z systemu.

  • Co zrobić, jeśli podczas składania zamówienia wystąpiły problemy?

    W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupu prosimy nie ropoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z Działem Obsługi Klienta.

    Prosimy o kontakt mailowy - odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe, najpóźniej w następnym dniu roboczym.

    W wiadomości prosimy o wskazanie w którym momencie zakupu wystąpił problem - ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.

  • Zamówienie zostało opłacone, ale biletów nie ma na mojej skrzynce pocztowej. Co zrobić?

    Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie.

    Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub skorzystanie z instrukcji zamieszczonej tutaj.

Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozostało czasu:
00:00

pozycji w koszyku

suma:


Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.



CZYNNA PNPT (OPRÓCZ ŚWIĄT)
W GODZ. 14:0018:00
ORAZ GODZINĘ PRZED SPEKTAKLEM
Godzinę przed imprezą gościnną (biletowaną) kasa prowadzi wyłącznie obsługę tego wydarzenia - nie ma wtedy możliwości rezerwacji i zakupu biletów na inne spektakle.