-
KASA BILETOWA
☎️ 32 785 70 15
CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU (OPRÓCZ ŚWIĄT) W GODZ. 14:00–18:00 ORAZ GODZINĘ PRZED KAŻDYM SPEKTAKLEM
Najczęściej zadawane pytania - FAQ
- Jak opłacić zamówienie?
- W jaki sposób uzyskać fakturę za zamówione bilety?
W celu otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie pola "Chcę otrzymać fakturę do zamówienia" i uzupełnienie wymaganych danych podczas zakupu biletów. Opcja znajduje się na stronie "Dane Klienta", pod podstawowymi informacjami o Zamawiającym. Po przygotowaniu dokument będzie dostępny na stronie podsumowania zamówienia.
Jeżeli nie zaznaczyli Państwo wskazanej opcji podczas zakupu, prosimy o przesłanie na adres info@interticket.pl otrzymanego po opłaceniu zamówienia potwierdzenia dokonania zakupu (wiadomość z biletami) wraz z danymi, które mają się znaleźć na dokumencie. Po przekazaniu Państwa wiadomości do księgowości, dokument jest przygotowywany i przesyłany drogą elektroniczną w ciągu kilku dni roboczych.
- Czy mogę zwrócić zakupione bilety?
Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy oraz w przypadku, kiedy impreza znacznie odbiega od jej pierwotnej formy.
Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Treść ustawy dostępna jest tutaj.
W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@interticket.pl - skierujemy Państwa zapytanie do Organizatora wydarzenia, do którego należy decyzja w sprawie wycofania biletów z systemu.
- Co zrobić, jeśli podczas składania zamówienia wystąpiły problemy?
W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupu prosimy nie ropoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z Działem Obsługi Klienta.
W godzinach pracy podanych na stronie Kontakt, najszybciej można się z nami skontaktować za pomocą czatu dostępnego na stronie lub telefonicznie.
Poza godzinami pracy, prosimy o kontakt mailowy - odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe w następnym dniu roboczym.
W wiadomości prosimy o wskazanie w którym momencie zakupu wystąpił problem - ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.
- Zamówienie zostało opłacone, ale biletów nie ma na mojej skrzynce pocztowej. Co zrobić?
Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie.
Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub skorzystanie z instrukcji zamieszczonej tutaj.
Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.
CZYNNA PN–PT (OPRÓCZ ŚWIĄT)
W GODZ. 14:00–18:00
ORAZ GODZINĘ PRZED SPEKTAKLEM
Godzinę przed imprezą gościnną (biletowaną) kasa prowadzi wyłącznie obsługę tego wydarzenia - nie ma wtedy możliwości rezerwacji i zakupu biletów na inne spektakle.